''Bez względu na to co zrobisz ludzie i tak będą Cię oceniać, dlatego WYLUZUJ. Rób swoje i tak wszystkich nie zadowolisz.''
Hej. Czasem patrząc na kogoś kto ma ładną sylwetkę nad która pracował ciężko mając dużo wyrzeczeń pewnie pomyslałaś taka chuda a jeszcze jakieś diety stosuje, przesada! Patrząc w lustro nie lubisz swojego ciała a komentujesz innych dlatego, że Tobie się nie chcę bo łatwiej przecież jest skrytykować to co ktoś robi niż zacząć walczyć o to jak siebie chcę się widzieć swoje odbicie. Jeśli jesteś zawiedziona swoim wyglądem to bierz się do roboty, nic samo się nie zrobi.
Ważne jest w dążeniu do swojej wymarzonej sylwetki cierpliwość i przede wszystkim systematyczność, bo po 4 razach na siłowni nie będzie się wyglądało jak dziewczyny startujące w bikini fitness. Nic nie przychodzi od razu potrzeba czasu żeby widzieć efekty i się z nich cieszyć trzeba mieć dużo motywacji i nie odpuszczać szczególnie wtedy jak jest ciężko, miej przed oczyma swój cel to co chcesz osiągnąć bo ograniczenia są tylko w naszej głowie. ;)
Zazwyczaj kiedy zaczynasz zmieniać swój styl życia, przyzwyczajenia, nawyki, zaczynasz żyć aktywnie i ćwiczyć ludzie pytają po co to robisz, przecież jest dobrze, wyglądasz swietnie, szczupło etc. Zaś w przypadku kiedy przytyjesz bo nie trzymasz się zdrowego jedzenia i jesz na szybko fast fody bo to przecież najszybsze jedzenie to ludzie znowu gadają ze tak przytyłaś ze chyba przesada z jedzeniem, z niezdrowymi nawykami. Pamiętajcie, ze ludzie zawsze bedą mieli powód do rozmów, do plotek, przeważnie jeszcze dodadza coś od siebie bo wiedza o Tobie więcej niż Ty sam... Nikt za was życia nie przeżyje wiec róbcie to na co macie ochotę nie zważając na to czy innym się to podoba, to Ty masz czuć się dobrze. Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził, takie życie. Najważniejsze to zawsze być sobą, lepsze to niż marna kopia innej osoby.
Przestawiam Wam outfit z majówki w końcu udało mi się wybrać zdjęcia :)
To moje pierwsze New Balance bo jakoś nigdy nie miałam przekonania do tej firmy, ale muszę przyznać, że są bardzo wygodne z pewnością nie ostatnie. Klasyczna czarna sukienka, do tego ulubiona ramoneska i kuferek L&V ;)
Dziękuję mojemu mężczyźnie za robienie mi zdjęć nie dość, że przystojny, inteligentny, zawsze mogę na niego liczyć to jeszcze robi takie piękne zdjęcia <3
piekne buty ;)
OdpowiedzUsuńDziękuje :) a jakie wygodne :)
UsuńŚliczna sukienka *_*
OdpowiedzUsuńzanetatomaszek.blogspot.com
Być sobą - to trudny temat ;)
OdpowiedzUsuńBardzo podoba mi się model Twoich butów! Fajna kolorystyka ;)