Chuda? Gruba? Ładna? Brzydka? Ludzie zawsze znajdą coś aby się do nas przyczepić i móc wbijać noże za plecami, ale czy warto się tym przejmować? Odpowiedzieć jest prosta NIE!
Grunt żebyśmy to my sami czuli się dobrze we własnej skórze. Różni są ludzie, jedni uprzejmi dla drugich, inni będą Cię mierzyć i źle się na Ciebie patrzeć. I pamiętać nigdy nie oceniać książki po okładce bo to czy ktoś jest gruby, chudy, ładny czy brzydki, wcale nie świadczy o tym jaki jest. A niestety zbyt często dzieję się tak, że patrzy się na kogoś przez pryzmat tego jak wygląda, a to źle, to, że jest ładna nie znaczy, że jest głupia, to, że jest przy kości nie znaczy, że trzeba się z niej śmiać. Wszystko co robisz to tylko dla siebie, a nie dla kogoś. Boisz się iść na siłownie bo jesteś przy kości i boisz się co powiedzą ludzie? Przecież każdy jakoś zaczynał, nikt nie jest idealny. Grunt żeby dążyć do tego co sobie postanowiłaś/eś, żeby się nie poddawać!
Oczywiście nieuniknione pytania na początku spotkały i mnie: Po co to robisz? przecież jesteś chuda, odchudzasz się hahaha. Ale tłumaczenie ludziom zajmuje zbyt wiele czasu, dlatego za jakiś czas zobaczą i pojawią się pytania: Jak to zrobiłaś? Ile czasu? Ile razy na siłowni? No tak ludzie tacy są nigdy nie unikniemy ich zbędnych pytań i głupich stwierdzeń.
Będą dni słabsze w których będzie brak energii, brak motywacji na trening na te wszystkie wyrzeczenia, ale zaraz po tym pomyśl o tym co sobie postanawiasz i wróci power do działania.
Ja mam w sobie tyle motywacji i energii, aż jestem z siebie dumna. Życzę każdemu takiego zapału, nie tylko do treningów, ale też do pracy czy nauki! Wiem, że jeszcze daleka droga przede mną, ale widząc pierwsze efekty ciężkich treningów i wyrzeczeń, chcę więcej i więcej. Zmierzam na szczyt, zmierzam po swoje! Nie wyobrażam sobie weekendu bez treningu bo akurat mam plan też na weekendy. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z efektów chociaż to dopiero początek, do lata będzie idealnie! Cieszę się, że podjęłam taką a nie inną decyzje... :) Niedługo jadę na konsultacje odnośnie planu treningowego, całe szczęście bo za mało mi już serii :p
Róbcie to co sprawia wam radość, a będziecie robić to i przykładać się do tego z podwójną przyjemnością!
Instagram: biiedra
Snapchat: biiiedra
pytania: https://ask.fm/blackandrosess
Uciekam, a Wam życzę miłego dnia :*
''Nie kończę treningu gdy jestem zmęczona, kończę wtedy gdy jest koniec.''

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz