Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 września 2014

#photo.

Witam. Kolejny wolny weekend jak pięknie. :)
a tak pomimo tego to nie wiem czy wiecie również interesuje się fotografią i takie tam przed chwilą zrobiłam bo nie mam narazie co robić, a niebawem będę szykować się :)
i zapraszam na Facebook'a KLIK :)


czwartek, 7 sierpnia 2014

#zatrzymać #czas

tak bardzo uwielbiam chwile spędzone z Tobą... :)

''Tak dokładnie Cię znam
Pewnie sam nie wiesz jak
Znam na tyle, a wciąż
Chcę odkrywać Twój smak
Chcę byś słyszał mój głos
Choć tak dobrze go znasz
Mówić: "Wiem, czuję, że to jest to!"


piątek, 25 lipca 2014

#trolololo .

Siemanko :) Zdjęcia jakieś tam chyba z miesiąc temu robione ;) dzisiaj piąteczek na spokojnie w domku :) jtr z mordeczkami. <3


 hahahah ;d


niedziela, 13 lipca 2014

#jeszcze raz

Cześć. Weekendzik w Bydzi jak najbardziej na tak :) trochę nowych ciekawych zdjęć, w końcu zobaczyłam się z Sandrą to przede wszystkim.





sobota, 5 lipca 2014

#selfie

 ''Zamykam oczy i udaje, że nie widzę,
zamykam uszy i udaje, że nie słyszę,
zamykam serce i udaje, że nie czuję.''
Witam. Kilka dni wolnego i od jutra lecimy na zdjęcia, tak ! :D
Tym czasem lecę stąd spać. 

 I Ania Wyszkoni z koncertu w Swarzędzu. ZAPRASZAM NA FEJSIKA DO OGLĄDANIA WIĘCEJ ZDJĘĆ Z TEGO WYDARZENIA KLIK

poniedziałek, 30 czerwca 2014

#udany weekend !

Hej (: weekend spędziłam w pracy, ale jest to dla mnie oczywiście przyjemnością, robienie zdjęć i to jeszcze znanym gwiazdą jak najbardziej na tak (: Wkrótce zdjęcia z koncetów będą gotowe. Kasia cudowny głos, wesoła kobietka, Ania wspaniały głos, miła kobieta, zajebisty koncert. . Weekend zaliczam do jak najbardziej udanych. I dziękuje też wszystkim tym których tam poznałam, dobranoc :3 



czwartek, 26 czerwca 2014

#stylizacja ;)

Hej :) jak ten czas szybko leci! dopiero był wrzesień, a tu już mamy czerwiec. Dwa dni wolnego i weekendzik zdjęcia na koncertach #good :) a teraz dodam stylizacje wypadu na sesje i przy okazji mi zrobiono kilka zdjęć ;)







poniedziałek, 23 czerwca 2014

z Włoch :)

Hej. :) nie zaglądałam tutaj ostatnio bo byłam na wakacjach :)
Więc kilka zdjęć z Włoch, zapraszam też do oglądania zdjęć mojego autorstwa na fejsie Klik :)






niedziela, 25 maja 2014

na więcej ...

Witam. (: Już miałam wczoraj coś dodać, ale zabrakło mi czasu (: Zabawa była udana, głupia akcja, ale co tam, zapomnimy o tym i będziemy się z tego jeszcze śmiać, mała ! (:
a teraz dodam kilka zdjęć stylizacji z któregoś tam dnia nie dawno (: 




Sukienka - Bershka, Katana - sinsay, torebka - louis vuitton (: 
Miłego dnia! :*
+
http://www.youtube.com/watch?v=r8HNVu-oV-U

czwartek, 22 maja 2014

słonecznie, najlepiej !

Witam. Ostatnio jest tak piękna pogoda, że aż przyjemnie się wstaje kiedy słoneczko od rana świeci.
Zaczyna się najlepsza pora roku chyba dla większości ludzi. Jeszcze trochę i wakacje, plaża, opalanko, ogniska, grille, koncerty itd. a teraz dodam może kilka zdjęć i spadam do szkoły (:
i jak jakies pytanka się nasuwają to zapraszam ask.fm/blackandrosess
Miłego dnia mordeczki (;








niedziela, 11 maja 2014

dzień za dniem ...

Hej. Ostatnio w tygodniu mało czasu. Aktualnie musiałabym pouczyć się na chemie, ale przerabiam zdjęcia Sandry ;) Hmm, jak by nie patrzeć to bardzo miły weekend. Piąteczek w miłym towarzystwie, wczoraj miły wieczorek nad jeziorkiem :* czego chcieć więcej.
zdjęcie wczorajsze <3 uwielbiam :)

piątek, 2 maja 2014

don't worry be happy !

Hej :) dużo się wydarzyło już w ten weekend a to jeszcze nie koniec. To była ciężka noc, ale dałam radę, a w sumie to dałyśmy, wiec dziękuje ! Już teraz może być tylko lepiej i do przodu. Lecimy w miastoo na trochę ;)
Wczorajsze zdjęcie z malty, stanowczo moje ulubione <3 

niedziela, 27 kwietnia 2014

pozytywnie.

Hej :) kolejny świetny weekend z moimi mordeczkami za nami :)
 dobra lecę kończyć jeszcze referat z historii ;/

niedziela, 20 kwietnia 2014

pieprzony ferment ;)

Witam :) Chwilami mam wrażenie, że ludzie mają swoje życie tak nudne, że muszą zajmować się moim. Rozumiem gdyby było prawdą to co wymyślają co niektórzy. A tak na prawdę osoby które dużo o mnie wiedzą wyliczę na palcach jednej ręki i wiem komu mogę ufać i co komu mogę mówić. Według mnie zaczyna się to robić śmieszne bo jak osoby w moim wieku mogą zajmować się jakimiś pieprzonymi plotkami. Nie macie swojego życia czy moje aż tak bardzo pewne osoby interesuje? Może zaczynając od tego, że mało czasu spędzam w tym mieście i za to tylko dziękuje bo to co się tutaj dzieje, to jest tragedia. Osoby już dorosłe albo prawie dorosłe zachowują się jak 15 latkowie. Kurwa, czy naprawdę nie macie swojego życia. Świat był by na pewno piękny gdyby każdy zajął się sobą, a nie pierdoleniem o innych za plecami gdzie tak naprawdę ja znam o sobie całą prawdę i ja wiem jaka jest prawda. Wiem, że nie zmienię tego wszystkiego chociaż bardzo bym chciała żeby na świecie było więcej tolerancji i sprawiedliwości. Hmm, jeżeli pewne osoby się tak mną osobą to muszę być bardzo interesującą osobą, ale tak często tak było... Zresztą to nie jest mi obce. Najgorzej gdy nikt z osób które mówią coś za plecami nie powiedzą mi tego wprost bo brak wam odwagi, a mówiąc za plecami to tak jak byście rozmawiali z moim tyłkiem i przy okazji możecie mnie pocałować. Dziękuje za uwagę na pewno niektórzy czytając to wiedzą, że to do nich. Więc pozdrowienia fałszywe mordeczki i piąteczka. Miłego plotkowania :*!
Dziękuje moim ukochanym mordeczką które są ze mną i znają o mnie prawdę jaka jestem, i jebać tych co za plecami sieją ferment! ;)
 +
 https://www.youtube.com/watch?v=32ZUl3GUV9I Polecam nutke ;)
http://ask.fm/blackandrosess Mój ask w razie jakiś pytań :)
Zdjęcie z wczoraj :)

sobota, 12 kwietnia 2014

po raz ...

Hej:) nie wiem który to już mój blog bo zawsze założę, a później nie mam czasu dodawać zdjęć ani nic pisać i zwyczajnie wypada mi to z głowy postaram się aby tym razem tak nie było. Jestem po miesięcznym kursie na fotografa w Bydgoszczy. Muszę powiedzieć, że było świetnie, poznałam świetnych ludzi i zakończyłam z dobrymi ocenkami to przede wszystkim ;) W ostatnim tygodniu muszę przyznać, że było najweselej, wspaniałe dziewczyny z pokoiku i wszystko pięknie. Tęsknie za naszymi dowcipami wieczorkami i za tym wszystkim co odwalałyśmy. Przez miesiąc jednak idzie się przywiązać. Nie zapomnę Was napewno laseczki i chcę mieć z wami kontakt już ciągle i spotykać się raz na jakiś czas bo wiem ile kilometrów nas dzieli ;c . <3 Paru krzywych akcji nie będę komentować haha ;)
Zdjęcie aktualne z Bydzi ;)